قابلیتی جدید برای پروژه های در حال ساخت
1395/7/17
انتخاب محصولات ساختمانی برای پروژه های درحال ساخت ، عموما پروسه ای زمانبر است که از جمع آوری کاتالوگها و بازدید شوروم ها آغازشده و با ارتباطی حداقل چندماهه میان پروژه و عرضه کنندگان محصولات ادامه پیدا میکند. مسیری طولانی که در طی آن مدارکی نظیر نقشه ها و تصاویر پروژه و درخواستهای مورد نیاز و از سوی دیگر برداشتها ، پیش فاکتورها و پیشنهادات تبادل میشوند.مدیریت این بخش در پروژه نیازمند قیاس میان گزینه های مختلف و در نهایت تصمیم گیری است.

 دربخشی جدید از وبسایت ایران آرشیتکتز با نام پروژه های در حال ساخت، این امکان را خواهید داشت که این پروسه را به صورت آنلاین، و با سرعتی بیشتر و بدون هیچ گونه واسطه به انجام رسانید.

خصوصیات پروژه در حال ساخت:

- پروژه در حال ساخت شما برای هیچ شخص و یا گروهی قابل مشاهده نیست و تنها برندی که خود شما درخواست میکنید قابلیت مشاهده پروژه را خواهد داشت.
- شما میتوانید محصولات و برندهایی را که به نظر شما میتوانند در پروژه کاربرد داشته باشند، انتخاب کرده و با ثبت درخواست با آنها ارتباط برقرار کنید.
- ارتباط شما به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچ واسطه ای با شرکتها برقرار خواهد شد و طبیعتا این ارتباط میتواند به خرید منتهی نشود.
- شما میتوانید درخواستهایی نظیر دریافت اطلاعات فنی برای پروژه ، دریافت کاتالوگ های فیزیکی در محل پروژه ،دریافت سمپل و نمونه ها ، ارسال کارشناس به پروژه ، اندازه گیری فضا ، صدور پیش فاکتور و . . . را مطرح کنید.
- مدیریت انتخاب محصولات ، دسته بندی ،اطلاعات فنی و مقایسه عرضه کنندگان مختلف را به راحتی درکامپیوترو یا موبایل خود خواهید داشت و راه برای تصمیمگیری نهایی و یا ارائه به همکار و کارفرما هموار خواهد بود










 

پيشنهاد iranArchitects - محصولات ساختمانی

essehome
bagnodesign-chiasso

Bagnodesign Chiasso

طراحان ایده صدرا BAGNODESIGN

شیرآلات و تجهیزات سرویس بهداشتی

مشــــــاهده

scheucher-parquet

Scheucher Parquet

وانیتار Scheucher

پارکت اشتایرر ساخت اتریش

مشــــــاهده

پيشنهاد iranArchitects - برندهای ساختمانی

پيشنهاد iranArchitects - محصولات به‌کار رفته در پروژه‌ها

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت جهت ایران‌آرشیتکتز محفوظ ميباشد.