برآیند، اولین رویداد خصوصی صنعت ساختمان
1396/5/31
برآیند، اولین رویداد خصوصی صنعت ساختمان
یکی از مهم ترین و اقتصادی ترین صنایع هر کشوری صنعت ساختمان است. اهمیت بالای این صنعت موجب شده تا متصدیان این امر، سالانه نمایشگاه های متعددی در این زمینه برگزار کنند و تولید کنندگان این صنعت جدید ترین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدید کنندگان و مشتریان احتمالی قرار دهند.
در کشور ما نیز صنعت ساختمان بسیار مورد توجه قرار گرفته و بخش خصوصی در این امر بیش از پیش فعال است و به مانند دیگر کشور های جهان سالانه شاهد برگزاری نمایشگاه هایی در این حوزه هستیم.
به تازگی یک گردهمایی تخصصی توسط 5 شرکت خصوصی در فضایی زیبا و با رعایت استانداردهای بالایی برگزار شد. این نمایشگاه خصوصی توسط گروه برآیند، در مجموعه گالری آریانا و با هدف معرفی و ارائه محصولات فاخر صنعت ساختمان برای بازدیدکنندگان تخصصی این حوزه برگزار شد. 
یکی از مدیران اجرایی این رویداد، علت اصلی برگزاری آن را پایین بودن سطح کیفی اکثر نمایشگاه های مرتبط با صنعت ساختمان  دانست و افزود: برآیند به عنوان بانی و مجری این رویداد، خدماتی در خور و شایسته میهمانان و بازدید کنندگان که غالبا آرشیتکت ها و سازندگان بنام هستند ارائه داده است.

از چهره های شاخص و آرشیتکت های مطرحِ دعوت شده به رویداد برآیند می توان به هادی تهرانی، مهندس حجت، مهندس راحمی نژاد، مهندس نیکبخت، مهندس غلامپور، مهندس جواهرچی، مهندس جزیی، مهندس غفاریان، مهندس امیری، مهندس جعفری و ... اشاره کرد. 
در این گردهمایی خصوصی 5 شرکت بزرگ در زمینه صنعت ساختمانی محصولات خود را درمعرض دید میهمانان قرار دادند.

در بخش محصولات ساختمانی مانند در، کابینت، کمد و کلوزت های مدرن و کلاسیک، محصولات سرویس بهدشتی، انواع شیرآلات، محصولات نورپردازی و کاغذ دیواری های خاص، شرکت "آلتاویتا" نماینده چند برند ایتالیایی و اسپانیایی محصولات خود را در دید بازدیدکنندگان قرار داد.

همچنین دربخش سنگ های ساختمانی و صفحات فشرده نیز شرکت "آوانداد"، نماینده شرکت ایتالیایی آنتولینی در دو بخش کالاهای ساختمانی، شامل کلکسیون بی نظیری از سنگهای طبیعی که از معادن کشورهای مختلف جهان جمع آوری شده و با فن آوری پیشرفته این شرکت به مجموعه ویژه ای در زمینه طراحی و ساخت بدل گشته است و بخش کانترتاپ که شامل طراحی، ساخت و نصب صفحات آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و سایر سطوح در فضاهای مسکونی و غیر مسکونی می شود، شرکت کرد.

در گوشه دیگری ازنمایشگاه شرکت "درین سنگ پارسیان"، دیوارهای زیبایی از جنس سنگهای نیمه قیمتی را در معرض دید قرار داد و برخی از این دیوارها به علت قابلیت عبور نور از سنگ، توسط نورپردازی  خاصی فضایی بسیار زیبا را به وجود آورده بود. این دیوارها اغلب در ورودی رستوران ها، لابی هتل ها و فضاهای ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

در حوزه آسانسور و پله برقی نیز شرکت "رایز" حضور پیدا کرده بود و به معرفی محصولات جدید خود پرداخت. این شرکت توانسته تا کنون بیش از 200 پروژه مطرح و مجلل را در سطح کشور، با کیفیت و استاندارد جهانی به انجام برساند.

یکی دیگر از شرکت های حاضر در نمایشگاه شرکت "وانیتار" بود که در زمینه فروش و نصب دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان مثل پارکت، موکت های پازلی، نور و روشنایی و چمن مصنوعی  فعالیت می‌کند.

گفتنی است این رویداد که در روزهای میانی مردادماه 1396  اولین فعالیت خصوصی گروه برآیند در حوزه صنعت ساختمان بوده است. برآیند زیر مجموعه و تحت حمایت شرکت های مذکور بوده و در آینده بصورت رسانه دیجیتالی و چاپی در حوزه صنعت ساختمان به ارائه خدمات می پردازد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس وب سایت www.resultant.ir و اینستاگرام resultantevent مراجعه کنند.                        
برآیند، اولین رویداد خصوصی صنعت ساختمان
برآیند، اولین رویداد خصوصی صنعت ساختمان
غرفه شرکت در همایش برآیند
غرفه شرکت در همایش برآیند
غرفه شرکت آوانداد در همایش برآیند
غرفه شرکت آوانداد در همایش برآیند
غرفه شرکت درین سنگ پارسیان در همایش برآیند
غرفه شرکت درین سنگ پارسیان در همایش برآیند
غرفه شرکت رایز در همایش برآیند
غرفه شرکت رایز در همایش برآیند
غرفه شرکت وانیتار در همایش برآیند
غرفه شرکت وانیتار در همایش برآیند

پيشنهاد iranArchitects - محصولات ساختمانی

horizontal-blinds

Horizontal Blinds

لینو دیزاین

پرده های افقی، موتور پرده سامفی و کاغذ دیواری

مشــــــاهده

veratti-blackout

Veratti Blackout

وراتی Veratti

پرده کرکره، شید و اسکرین

مشــــــاهده

karman-donttouch

پيشنهاد iranArchitects - برندهای ساختمانی

هوبو |  hobo lighting

هوبو | hobo lighting

| روشنایی | نورپردازی | چراغ مدرن

دریافت کاتالوگ

مشــــــاهده

مهندسین مشاور تکوین

مهندسین مشاور تکوین

طراحی معماری | طراحی داخلی | طراحی فضای سبز

دریافت کاتالوگ

مشــــــاهده

طراحان ایده صدرا Gessi

طراحان ایده صدرا Gessi

شیرآلات و تجهیزات سرویس بهداشتی

دریافت کاتالوگ

مشــــــاهده

پيشنهاد iranArchitects - محصولات به‌کار رفته در پروژه‌ها

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت جهت ایران‌آرشیتکتز محفوظ ميباشد.